San Tomas 2019

2019-12-13

Igandean, abenduaren 15ean, DBHko 4.eko ikasleak Saldise Plazan egongo dira, tortila pintxoak, bizkotxoa, gabonetako saski zoragarri baten zozketarako txartelak eta gauza gehiago saltzen, ikasbidairako dirua ateratzeko. Zatozte festaz gozatzera!

JOSEVISKY margolaria institutuan

2019-12-11

Gaur lehenengo eta bigarren mailako ikasleak Josevisky margolariarekin disfrutatzen egon dira. Komikiaren inguruko hainbat gauza azalduz eta bere ibilbidea (arkitekto, ilustratzaile, komikigilea...) kontatuz saio polita pasa dugu, mila esker JOSEVISKY!

Taula Periodikoari buruzko STEAM proiektua

2019-12-05

Lezo Institutuko Joana De Almeida, Alaia Iglesias eta Itsasne Saldise ikasleek, Ana González irakasleak lagunduta, Taula Periodikoari buruzko STEAM proiektuen lehiaketan parte hartu zuten EHU-ko Donostiako Kimika Fakultatean eta oso lan polita aurkeztu zuten. Amaieran diploma bat jaso zuten Cristina Uriarte Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailburuaren eskutik.

Asun Casasolaren bisita

2019-12-03

Aurten ere Asun Casasola, Nagore Laffageren ama, gurean egon da bere bizipenak kontatzen. Beti gustura entzuten ditugu Asunen ideiak eta emozionatzen gara bere sentipenekin. Mila esker, Asun!

Euskararen Eguna 2019

2019-12-02

Abenduaren 3an, asteartea, Lezo Institutuan Euskararen Eguna 2019 ospatuko dugu! Eman izena eta parte hartu!